Posted by : Nekirus duminică, 7 iunie 2015

Și uite că după lunga așteptare am ajuns într-un sfârșit la episodul pe care toată lumea l-a așteptat cu sufletul la gură încă de când a aflat de faptul că Mika trăiește. După 10 episoade de așteptare ajungem în punctul în care Yu și Mika se reîntâlnesc. O reîntâlnire sângeroasă și tensionată. Yu oferă o nouă perspectivă salutărilor prietenoase și-i bagă sabia lui Mika în inima. Ha ha! Asta da.



Sunt curios ce se va întâmpla acum cu Mika. O să moară? Adică a fost înjunghiat de o armă demonică. Ar trebui să moara. Fața celor doi când s-au văzut unul pe celălalt a fost priceless.

Ca și caracter am observat destul de multe similarități între cei doi. Ambii sunt aroganți și refuză să asculte de cei din jurul lor. Acționează de capul lor și se avântă nebunește în lupte.

Abia aștept episodul următor. Oare cum v-a reacționa Yu? Din câte am văzut în preview (și cum era de așteptat) o să fie posedat de către Ashuramaru.

E păcat că reîntâlnirea celor doi a fost atât de sângeroasă și că s-a petrecut într-un asemenea context. Nu zic că nu mi-a plăcut dar mna...

Mika îmi dă impresia că e mult mai puternic decât Yu. A reușit să-i țină piept lui Guren, ba chiar să-l domine, și Guren sunt convins că e peste Yu.

Un episod plin de acțiune și tensiune. Multe lupte. Totul se petrece foarte repede și nu plictisește deloc. Ăsta este cu adevărat un episod demn de Owari no Seraph.

Dacă nu l-ați văzut încă, hai! Fugiț pe Shinobi Fansub.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Animekirus - Animekirus