Posted by : Nekirus marți, 2 iunie 2015

Dintre anime-urile acestei primăveri am ales doar 4 pe care să le vizionez. Plănuiesc să le văd cam pe toate, însă cele 4 alese mi-au atras atenția cel mai mult. Unul dintre acestea este Owari no Seraph, care surpriză, este cel mai bine primit anime al acestei primăveri de care întreg fandom-ul.



Am încercat să stau și să mă gândesc de ce a avut un asemenea succes. I mean, e bun, recunosc, dar nu se ridică la nivelul anime-urilor din sezonul trecut (Tokyo Ghoul, Parasyte, etc). Concluzia la care am ajuns e că e știe să se joace cel mai bine cu stările spectatorilor. Acțiunea, drama, conflictul, structura narativă, toate sunt gândite în așa fel încât să fluctueze în interiorul tău. Să te ducă de la o extremă la alta. E ca un soap opera integrat într-un anime. Știe să se joace cu emoțiile tale și îți arată exact ceea ce vrei tu să vezi. De aici se datorează și succesul atât de mare al acestui anime.

Hai c-am pălăvrăgit prea mult. Să vorbim despre ultimul episod lansat, episodul 9. Fața de cele precedente mi s-a părut mai slab. Acțiune puțină și disipată, îmi lăsa impresia că nu știe încotro vrea să se îndrepte. 

Armele vampirilor și faptul că atacă folosind elicoptere îmi lasă un gust comico-absurd. E o chestie nouă pentru mine. Îmi trebuie puțin timp să-mi dau seama ce pizda mă-sii se petrece acolo. De ce? Adică, e ceva nou dar total ne la locul lui.

Prostia și ignoranța lui Yu încep să mă enerveze din ce în ce mai tare de la episod la episod, chiar dacă la început am apreciat trăsătura asta la el. Episodul a fost atât de haotic încât nici măcar cliffhanger-ul de la final ce prevestește lupta dintre Guren și Mika nu m-a impresionat. Deși recunosc că vreau s-o văd. Sunt curios cum se raportează unul la altul ca și putere. E clar că Guren ar trebui să fie mai puternic decât Mika, dar nu pot să dau un verdict până nu văd lupta. Cert e că Yu e lăsat puternic în urmă și nu văd ce mare lucru poate să facă el în războiul ăsta.

Cam atât despre episod. Din câte am văzut următorul se anunță a fi mult mai bun. Sper din suflet să nu mă înșel și să pot reveni cu o recenzie satisfăcătoare. Amin!

Pentru cei ce doresc să vadă episodul în limba română le recomand Shinobi Fansub.

{ 1 comentarii... read them below or add one }

- Copyright © Animekirus - Animekirus