Posted by : Nekirus marți, 2 iunie 2015

Azi plouă cu impresii episodice. Având o dimineață mai lejeră am apucat să-mi belesc ochii la ultimele episoade din anime-urile pe care le urmăresc momentan. După cum ziceam, am ales doar 4 anime-uri primavara asta. Unul dintre ele este Owari no Seraph, iar altul High School DxD Born. Sunt un mare fan al seriei DxD, tocmai pentru că reușește să combine aproape perfect două dintre genurile mere preferate, shounen și ecchi. Poate exagerează puțin (mult) cu fan service-ul, dar asta e. (nu mă supăr)


Să trecem la supa noastră. Episodul 9 a venit după un episod care mi-a plăcut și mi-a artătat că poate să fie chiar mai bun decât precedentul. După vreo 3 episode de labă (episoadele 5,6,7) a venit episodul 8 care a deschis poarta unui combo de 2 episoade pline de epicness. Episoade în care îl vedem pe Issei dezlănțuindu-se la maxim. Aflăm de existența unui nou mod de luptă pentru dragoni, Juggeraunt Drive, mod ce te transformă într-un dragon uriaș care rupe totul în calea lui. Deși se pare că Issei încă nu poate să se controleze în acest mod, Vali pare să nu aibă nici un fel de probleme. Aici se vede din nou diferența uriașă de putere care încă există între Vali și Issei. I mean, lui Vali nu i-au trebuit decât 2 minute ca să-l bată pe Monster Issei de care toți fugeau.

O altă chestie pe care eu am anticipat-o mental dar mi-a fost frică să-i spun cuiva este relația de prietenie dintre Vali și Issei care începe să se formeze. Se vede clar că nu mai au nimic unul cu celalalt și că fiecare are scopul său.

O altă informație pe care ne-o furnizează episodul este apariția lui Great Red, dragonul suprem ce hoinărește în spațiul dintre dimensiuni, și totodată aflăm că țelul lui Vali este să-l înving și să devină regele dragon suprem.

Un lucru care m-a bucurat și întristat în același timp este faptul că Asia nu a murit. E a doua oară când acesastă serie ne trege țeapă în legătură cu moartea ei. Ar fi cazul să se hotărească odată ce dracu fac cu ea. Din punctul meu de vedere era ok să moară, poate era un lucru de care personajele aveau nevoie pentru a se dezvolta. 

O chestie care m-a enervat îngrozitor la ultimele episode, dar pe care am găsit-o foarte puțin aici sunt lamentările ieftine și fazele comico-perverse de o calitate îndoielnică ce scad cu mult valoarea seriei. Înțeleg, e ok să mai ai faze amuzante și absurde, în fond e un anime, intră în convenția genului, dar DxD le exagerează cu mult și dă în penibil. Atacurile gen dress break ale lui Issei, toată filizofia aia din jurul sânilor, naivitatea excesivă, toate duse până la un extrem de prost gust. Dacă ar fi să-i reproșez ceva seriei cam asta ar fi.

Așa, un final de recenzie. Un episod bun, rivalizează cu episodul 4 care mi s-a părut cel mai bun din sezonul ăsta și sper să o continue tot așa. Cius!

Cine vrea să vadă episodul în găsește pe eternul League of Anime.

{ 2 comentarii... read them below or Comment }

  1. No stai ma calm ca nu va muri . Desi va fi o chestie abia peste doua sezoane cee va da mindfuck total unora :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Băi, eu sper din suflet să se și facă alea două sezoane și să nu-i apuce dracului pe ăștia să nu mai continue cu animația.

    RăspundețiȘtergere

- Copyright © Animekirus - Animekirus