Posted by : Nekirus joi, 4 iunie 2015

Dacă ar fi după mine nu aș ține rubrica de impresii episodice pentru Naruto Shippuden. De ce, vă întrebați? Pentru că e total greșit. Un anime ca Naruto nu ar trebui să primească recenzii episodice din pricina faptului că are un număr uriaș de episoade iar acțiunea se mișcă mult mai lent decât la un anime de 12 sau 25 de episoade. Dar am să fac lucrul ăsta dintr-un motiv super egoist. Naruto Shippuden este unul dintre cele mai populare anime-uri la ora asta, lucru ce-mi poate asigura o creștere a numărului de urmăritori. Am să fac recenzii episodice doar pentru a crește în notorietate. Atât.



Bun, să trecem la episod. Ca să fiu sincer cu voi episodul ăsta m-a enervat la culme. Abia ne-au scos din 5 luni de filiere ca să ne dea un episod și jumătate de canon și să ne bage înapoi. Înțeleg că echipa de producție a anime-ului vrea să lungească cât mai mult seria ca să poate obține mai mult profit, dar nici să-ți bați joc de un anime ca Naruto în halul ăsta. Dacă aș fi în locul lui Kishimoto n-aș permite ca niște bășinoși futuți în cur să-mi vandalizeze povestea în halul ăsta pentru profit. De ce au mai băgat iar amintirile alea? N-are sens. Am văzut animtiri cu Obito și Kakashi copiii de sute de ori. Gata frate. Înțelegem povestea, le știm trecutul, realizăm circumstanțele în care se află fiecare, nu mai e nevoie. Mă doare în pulă de faptul că Obito a pierdut un concurs de ninjustu showoff în fața lui Kakashi la 5 ani. Înțelegeți? Mă doare în pulă!! 

Dacă oricum există oameni printre voi care nu sunt deacord cu mine, îi rog să-mi spună aportul narativ al acestor secvențe. Ce? Că ne fac să înțelegem mai bine relația dintre cei doi? O pulă! Am înțeles-o demult. De 100 de episoade încoace o tot înțeleg. Mai lasă-mă frate!

A da, și mai sunt și ăia care zic că măcar mai vedem și noi personajele că seria oricum nu mai are mult. Vedeți o pulă! Dacă vouă vi se pare drăguț să vedeți cum cineva efectiv își bate joc de o serie atât de importantă și faină ca Naruto atunci e clar că sunteți cretini.

Offf! Bine, gata. Acum că mi-am vărsat frustrările sexuale să trecem să vorbim și de începutul episodului. Un început bun. Lent în primele 5-6 minute dar pe urmă a devenit super antrenant și plin de emoție. Rezistența lui Obito în fața lui Madara mi-a plăcut mult. Am o părere mult mai bună despre Obito acum. Se pare că are și un plan prin care să-l salveze pe Naruto. Sper să-i iasă ... Fuck it! Am văzut manga, știu dacă-i iese sau nu, da poate îs printre voi oameni care se uită doar la anime și nu vreau să vă dau spoilere.

Asa, gata. Deci, prima parte a fost bună, din a doua jumătate a început bătaia de joc. Îmi pare din ce în ce mai rău de acest anime care este pur și simplu distrus din cauza goanei unor găozari după bani. Asta e. V-am pupat!

Anime-ul îl găsiți la cei de la Shinobi Fansub doar că încă n-a apărut în română.

{ 3 comentarii... read them below or Comment }

  1. Aceasi frustrare o am si eu. De ce nu iti cenzurezi postarea cum o faci si shinobi-fansub?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Răspunsul e simplu. Pe forumul celor de la shinobi există anumite reguli. Printre aceste reguli se numără și folosirea unui limbaj adecvat. Altfel, toată lumea ar înjura ca la ușa cortului. Aici, pe animekirus, fiind blogul meu nu este nevoie să mă cenzurez pentru că eu îmi impun propriile reguli. Da, poate pentru unii pare de prost gust însă eu nu văd folosirea limbajului colorat ca pe ceva rău. Și înjurăturile ajută să exprimăm modul în care ne simțim.

      Ștergere
    2. Raspunsul tau m'a satisfacut:))

      Ștergere

- Copyright © Animekirus - Animekirus