Posted by : Nekirus vineri, 3 iulie 2015

Salutare! Azi vreau să inaugurez o nouă temă de discuție. După cum zice și titlul postării, vreau să încep să fac recenzii la diferite comunități anime din România. Uhm, acum, treaba e în felul următor. Am să scriu doar despre comunitățile în care activez, sau în care am activat în trecut. Nu-mi pot permite să scriu despre un loc în care n-am fost membru și n-am activat. Pur și simplu nu cunosc locul și nici membrii, deci, n-am nici un drept să-mi dau cu părerea. Clar? Toate comunitățile despre care o să vorbesc sunt comunități în care am fost membru. Bun. Acum că am lămurit asta, hai să vorbim despre prima comunitate anime românească pe care vreau să v-o prezint.


Naruto Fan Club România, ce titlul sugestiv. Eh, titlul spune tot după părerea mea! Senpai, fondatorul comunității, care momentan s-a retras, se vede că nu a prea avut multă imaginație. I mean, un titlu mai sec și neinteresant nu putea să găsească. Mă rog! Hai să facem abstracție de titlul forum-ului. NFCR este o comunitate care deja are o mică istorie în spate. Dacă nu mă înșel a fost fondat prin 2012, parcă, și a evoluat destul de frumos. Mna ... Nici nu cred că a fost greu. În fond e o comunitate ce se leagă de cel mai mainstream anime actual, Naruto. A avut o perioadă în care și-a lărgit orizonturile (voiam să scriu că și-a deschis picioarele) și s-a axat pe anime în general, nu doar Naruto. Recent, în urma unei reforme, și înlăturarea dictaturii lui Senpai, forumul a revenit la tema care l-a consacrat.

Bun. Acum că ați aflat o mică istorie a forumului, hai să vă spun două trei vorbe și despre conținut, temă, atmosferă și membrii. Începem cu conținutul forumului. NFCR conține o gamă destul de mare de teme de discuție. Are ca temă principală Naruto, dar nu prea se discută despre Naruto p-acolo. Ceea ce e bine dintr-un punct de vedere, și oarecum rău dintr-altul. Dacă există printre voi oameni obsedați de Naruto și care caută o comunitate care se axează doar pe asta, NFCR nu e chiar paradisul. Adică se leagă de Naruto doar cu numele, postările de pe forum sunt foarte diverse. Diversitatea e bună. Pe mine cel puțin mă bucură, dacă activitatea forum-ului se învârtea doar în jurul anime-ului Naruto n-aș fi rămas pe forum-ul ăla. Din punctul meu de vedere Naruto este pe moarte, în 2-3 ani chiar n-o să mai apară nimic nou legat de anime-ul ăsta, așa că să ții cu dinții de o temă ce aparține unui anime mort nu mi se pare chiar cea mai bună idee. Mă rog! V-am zis că se discută o diversitate mare de teme. Sunt active atât subictele de discuții generale, cât și jocurile pe forum. Se vorbește și de anime-uri într-o măsură decentă. Ah, da! Un lucru ce iubesc eu la forum-ul ăsta e că secțiunea de arte e destul de activă. Bine, e activă în mare parte din cauza mea, mai ales cea de fan fiction. Hmmm! Dar găsiți destule. NFCR are membrii foarte talentați, atât pe scris, desen, cât și pe video și AMV-uri.

Atmosfera este una ok. E un forum activ, și cred că se postează un minim de 30 de post-uri pe zi. În zilele bune depășește și 50. Ai teme de discutat, subiecte interesante, oameni nebuni cu care poți pierde vremea pe chat ore întregi. E o comunitate foarte compactă. Ah, da! Că era să uit. O mare parte a activității se datorează sistemului de sate. Adică cum? Adică forumul a dezvoltat un fel de pseudo- rpg pentru a crește activitatea. După ce te înregistrezi ai dreptul să alegi un sat, Kohoha, Suna, Iwa, Kumo, etc. V-ați prins voi. Iar după ce sunteți acceptați în sat puteți face misiuni ca să avansați în rang și să câștigați ryo. E un sistem destul de bun. Simplu, deloc complicat, ușor de înțeles, dar în același timp oarecum antrenant. Hmmm! Ce-am uitat să spun. Forumul are și un sistem de ryo. Adică poți câștiga bani în funcție de activitatea ta și de misiunile făcute. Și ce poți face cu banii? Ei bine, cel mai mișto lucru, să-ți cumperi un personaj anime. Da, poți să cumperi un personaj cu care să-ți fie asociat contul. Dar mna... dacă vrei un personaj calumea trebuie să muncești mult ca să strângi destul ryo. Ca și-n viața reală, nu e ușor. Ha ha!

Hmmmm! Și-am ajuns la membri. Hmmmm! ... Prefer să tac. Gata recenzia. ... Nu, glumesc. Membrii sunt ok, oarecum. Da, sunt o adunătură de simtiți. Media de vârstă e undeva pe la 16 ani din câte am observat. Dar găsiți și moși ca mine pe acolo. Ideea e că NFCR e un forum destul de activ, iar pe chat mereu se găsește câte un labă tristă care să stea de vorbă cu tine. Deci da, membrii sunt ok. Avem de la firi explozive până la cugetători neînțeleși. Cred c-o să vă placă.

Mna, mă opresc aici. Deci, dacă căutați o comunitate drăguță pe tema Naruto, dar care abordează și o diversitate destul de mare de subiecte pe lângă, Naruto Fan Club România e locul ideal pentru voi. Și uhm... sunt destul de activ și eu p-acolo. So, dacă vreți să ne cunoaștem mai bine și să interacționați mai mult cu mine vă aștept la o poveste pe chat.

Uite și-un link: http://www.narutofcr.com/forum

{ 4 comentarii... read them below or Comment }

  1. Mulțumesc mult pentru articol, unul reușit ca și restu'.
    So...vă așteptăm pe la noi, sunt sigur că veți găsi ceva ce vă va încânta sufletul!

    RăspundețiȘtergere
  2. M as inscrie si eu insa nu ma prea descurc pe forumuri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este nicio problemă. Staff'ul este acolo pentru a ajuta membrii. Deci poți cere cu încredere, ajutorul oricărui membru din staff. Te așteptăm pe la noi.

      Ștergere
  3. Ar fi foarte tare daca ai putea face si un mic "interviu" cu ownerul comunitatii. Dar, poti sa lasi asta pentru urmatorul articol. Abia astept sa vad ce zici de mine si pretioasa mea League of Anime.

    RăspundețiȘtergere

- Copyright © Animekirus - Animekirus