Posted by : Nekirus duminică, 28 iunie 2015

Cam târziu Nekirus, cam trâziu. Da, bine, asta e. Nu mai comentați! Fac și eu ce pot.
Chiar dacă e deja lansat de câteva zile și a devenit viral prin fandom-ul anime, a sosit vremea să las și eu o mică părere despre trailer-ul ultimului film Naruto care va fi lansat pe 7 August în cinematografele din Japonia. Oke, ca să nu mă înjurați. Ceea ce urmează să scriu conține SPOILERE din manga. Așa că, dacă vă uitați doar la anime și nu doriți să vă luați un spoiler din ăla fatal care să vă distrugă toate așteptările și speranțele legate de Naruto, nu citiți articolul. Bon? Ok? Capiș? Hai la trailer!


Ideea mea este în felul următor. Cred că ne apropiem încet de sfârșitul mini-seriei manga Naruto Gaiden: The Seventh Hokage a lui Kishimoto. Cred că toată mini-seria mai are un capitol. De ce zic asta? Pentru că pe 7 August va fi lansat noul film cu Boruto, iar aceasta mini-serie pare a fi un prequel pentru film. Acum, știți ce înseamnă prequel. Am explicat într-un alt articol. Dacă nu, google it for fucks sake! Intuiesc o întoarcere în sat a lui Naruto și deschiderea unui conflict direct cu Boruto. Îmi pare că o să fugă de acasă sau ceva.

Filmul ne arată clar că Sasuke o să fie antrenorul său. Ăsta este un lucru interesant și binevenit. Sper ca spre deosebire de mini-seria manga, care a fost o dezamăgire, filmul să se ridice la așteptările create. Ideea de a-l pune pe Sasuke în relație directă cu Boruto mi se pare interesantă, deși puțin previzibilă. Spre deosebire de Naruto, care era considerat în copilărie un ninja fără pic de talent, Boruto a moștenit puțin Neji genes și este un adevărat geniu. Dovadă fiind faptul că învață de la o vârstă atât de fragedă rasengan și chidori în același timp. Parcă era mai bine dacă-l lăsau doar cu chidori. Ah, ironia se simte puternic aici! Fiul lui Naruto făcând chidori. Eu unul abia aștept să văd filmul. Am așteptări mari de la el.

Din câte am observat nemesis-ul filmului este tot un membru al clanului Otsutsuki. Frate, câți din ăștia mai apar? Din trailer așa părea. Acum sper să aducă un villian mai original. Filmele din seria Naruto mereu au problema asta. Nu prea excelează la capitolul de villiani. Mă rog!
Încă o chestie care mă deranjează la Boruto, se aseamănă prea mult cu Naruto. Atât ca și aspect, cât și ca atitudine. Zici că-i o clonă cu altă freză. Spre deosebire de Sarada, sau Chouchou, care sunt construite foarte bine. Nu-s o clonă a părinților.

Un film ce se concentrează în jurul problemelor dintre tată și fiu. Mă miră faptul că Naruto îi acordă atât de puțin timp lui Boruto, dat fiind faptul că părinții lui erau morți. Deci ar trebui să înțeleagă mai bine decât oricine importanța unui părinte în viața copilului.

Ah, da! O să vedem din nou combo-ul Naruto-Sasuke în acțiune. So, după cum am zis. Abia aștept să apară. Cius!

Vă las aici trailer-ul!


Narator: In locul in care frunzele danseaza, focul inca arde. Flacarile arunca umbre asupra satului, iar frunzele apar din nou.

Boruto: Shadow Clone Technique!

Sasuke: Deci, tu esti fiul lui Naruto?
Boruto: Ia-ma ca elev! O sa-l inving pe tatal meu!
Text: Chūnin Exams incep!
Sarada: Boruto, prostule. Eu o sa devin Hokage!
Text: O noua generatie lupta.
Boruto: Nu mi-am dorit niciodata sa fiu Hokage. Daca aveai de gand sa devi un astfel de parinte, trebuia sa zici de la inceput!
Text: Pericolul se apropie de sat.
Naruto: Sasuke, ti-l incredintez.
Text: O determinare mostenita...
Text: Tema muzicala "Diver" de KANA-BOON (Ki/oon Music)
Boruto: Nu exista o cale mai usoara de a-l obtine?!
Sasuke: Naruto putea s-o faca.
Boruto: De ce te ingrijorezi atat pentru mine?
Sasuke: Esti mai incapatanat decat el. Si...
Naruto: Ai facut bine. Am putut sa te veghez cat ai crescut.
Boruto: Batran inutil.
Text: Supervizor principal de productie: Masashi Kishimoto
Barbat: Nu poti sa fugi de noi.
Text: O capodopera de la creatorul original.
Naruto: Poate ca timpurile se schimba, dar esenta a ceea ce e ninja nu.
Sasuke: Cred asta.
Boruto: Cat iti trebuie ca sa ajungi la asta?
Sasuke: Esti elevul meu.
Naruto: Si fiul meu.
Sasuke si Naruto: Du-te, Boruto!
Text: Copilul (Boruto)...
Text: Va trece de...
Text: Legenda (Naruto).
Boruto: Priveste-ma doar, batran inutil!
Naruto si Sasuke: Boruto -Naruto the Movie-
Boruto: Nu o sa pierd!
Text: "Nu pot sa desenez ceva mai bun ca asta!" - Masashi Kishimoto
Text: August 7 (vineri)
Text: Cel mai puternic cadou din istoria filmelor Jump!
Naruto: Atunci cand vezi filmul, o sa primeste o manga speciala si o versiune color a ultimului capitol!


{ 3 comentarii... read them below or Comment }

  1. Salut te urmaresc de ceva vreme ^^ Eu sunt mare fan HighSchool DxD si m-am uitat si la Shinmai Maou no Testament si mi se pare ca fura mult din HighSchool DxD , Ce parere ai ?? Astept cu nerabdare sa ascult ce zici poate faci si o recenzie la unul dintre ele ^^ HighSchool de preferat eu ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uhm, nu am văzut Shinmai Maou no Testament deci nu pot să-ți dau un răspuns la întrebare. La High School DxD am scos o recenzie deja. O găsești aici: http://animekirus.blogspot.ro/2015/06/recenzie-high-school-dxd-born-un-sezon.html

      Ștergere
    2. Eu am vazut Shinmai Maou no Testament , da nu pot spune ca "fura" din HighSchool dxd , intradevar au idei comune dar nu il copie

      Ștergere

- Copyright © Animekirus - Animekirus