Posted by : Nekirus duminică, 7 iunie 2015

Să începem prin a explica ce-i ăla un lolicon. Lolicon este o expresie atribuită de obicei acelor persoane care simt o atracție deosebită față de personajele loli din anime-uri. Acum să explicăm ce etse un loli. Loli sunt de regulă fete tinere, cu vârsta între 12 și 16 ani , de statură mică, ochi mari, pronunțați și sânii foarte mici. De obicei un personaj loli arată mult mai tânără decât este defapt. Câteva exemple notabile de astfel de personaje în anime-uri ar fi Koneko Tojou din High School DxD Born, sau Mavis din Fairy Tail. Bine, sunt multe exemple, dar am încercat să dau din anime-uri ceva mai cunoscute.



Am terminat de văut primul episod acum câteva ore și vreau să mă apuc de al doilea. De ce spun că Black Bullet are această intenție malefică? Pentru că anime-ul este plin de loli. Cum așa? Ca să înțelegeți trebuie să trec printr-o mică desciere a anime-ului. Black Bullet are loc într-un viitor ipotetic. Omenirea a fost lovită de un virus mortal ce modifică ADN-ului victimelor și-i transformă în niște monștrii cu aspect de gândac. Acest virus este cunoscut drept gastrea. Printre cei infectați, dacă se număra o femeie gravidă, aceasta ar fi dat naștere unui copil blestemat. Copiii blestemați sunt toate fete și au moștenit abilitățile de regenerare ale gastreelor. Ca să nu mai spun că sunt super puternice. Ideea e că toți copiii blestemați au în jur de 10 ani și au o inteligență mult mai mare decât un copil obișnuit. În acestă lume plină de gastrea, Rentaro și Enju, un băiat de 15 sau 16 ani împreună cun partenera lui care este un copil blestemat trebuie să protejeze Tokyo-ul de acest virus.

Faza e că Enju e foarte perversă pentru o fetiță de 10 ani. E îndrăgostită de Rentaro și mereu îi face avansuri și aluzii sexuale. Ceea ce e puțin îngrijorător când te gândești că are 10 ani. Doamne!! Ce nu-i în regulă cu japonezii ăștia? Lăsând la o parte tendințele pedofilice și rasismul foart puternic, anime-ul oferă o gamă completă de acțiune, comedie, suspans și o poveste originală. Episodul pilot mi-a plăcut foarte mult. O serie cu mult potențial pe care abia aștept să o descopăr mai mult. Have fun!!



Anime-ul a fost tradus și prezentat pentru voi de Shinobi Fansub

{ 2 comentarii... read them below or Comment }

  1. A fost de ajuns cat sa ma faca sa il urmaresc, sunt la ep 6 :d
    ..si pot spune ca imi place destul de mult povestea :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur ca post-ul meu te-a făcut să te uiți la acest anime!
      Într-adevăr e bun. Nu excelent, dar e un anime ok. L-am terminat de văzut dar nu prea am timp să-i fac o recenzie complexă. Probabil o să-i fac când n-o să am atâtea examene pe cap.

      Ștergere

- Copyright © Animekirus - Animekirus