Posted by : Nekirus joi, 25 iunie 2015

Și iată-mă fără pic de chef a scrie. Vremea e nașpa, eu sunt oficial în vacanță, am deschisă o pungă de chips-uri și mi-e lene. Da, rețeta perfectă pentru a nu face nimic. Însă totuși nu pot să fac abstracție de faptul că azi a apărut cel mai recent episod din Naruto Shippuden. Trebuie să trec peste lenea nefastă și să îndur eroic munca pe care o depun pentru a scrie o mică impresie. Hai la episod!



Bon. Gata cu amintirile pe care le-am mai văzut de 1000 de ori. Adevărul e că mă așteptam doar ca jumătate de episod să fie filier, însă, spre dezamăgirea mea, a fost 3 sferturi. Mă rog! 

Misiunea echipei Minato s-a terminat destul de repede. Pe urmă a început să se consolideze și să se scoată în evidență relația dintre Obito și Kakashi. S-au trecut rapid printr-o serie de amintiri ce arată foarte clar și concis cum a evoluat perspectiva fiecăruia despre celălalt și aflăm foarte esențializat istoria sintagmei: ”Cei care își abandonează prietenii sunt mai răi decât niște gunoaie!”

Mi-a plăcut toată agitația din episodul ăsta. La un moment dat a intervenit o schimbare foarte mare în intesitatea imaginii și a poveștii. Dacă prima parte a abordat o stilistică mai lentă, din a doua jumătate s-au grăbit să ne bage pe gât tone de informație ca să se poată întoarce la acțiunea din manga. Dacă mă întrebați pe mine așa trebuiau să facă de la început. Nu să pieardă 3 episaode cu niște chestii irelevante, fără să aducă nici un aport narativ semnificativ. Secvența cu Rin care-i prinde de mână mi-a făcut pielea de găină, iar tranzițiile încrucișate dintre amintiri și prezent au dat o atmosferă aparte.

Aș putea să critic mult episodul, însă am obosit să tot zic că producătorii îs niște curve obsedate de bani. Ok? Bun. Se pare că Obito a ajuns la Naruto, iar episodul următor vine Guy vs. Madara. Da! Cât am așteptat eu asta. Însă parcă văd că lupta va fi eclipsată de amintirile lui Guy, care o să fie de 3 ori mai lungi față de manga. Sper să mă înșel.

Mna, un episod ok. S-a făcut tranziția înapoi la canon. Hai tot înainte. Fără filiere! Pa!

Dacă vă interesează să urmăriți episodul, Shinobi Fansub o să-l scoată în română ... cândva!

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Animekirus - Animekirus