Posted by : Nekirus vineri, 26 iunie 2015

Pot spune că episodul 10.5 din Kekkai Sensen s-a sincronizat perfect cu săptămâna mea de inactivitate, și din cauza asta n-am pierdut ocazia de a face o mică recenzie episodului 11 din acest anime. Vremea-i nașpa la mine, poate de aia am așa puțin chef de scris. Sunt somnoros. Termin articolul și mă bag la somn. Bine, am să fiu scurt și concis. Hai pe ea!



Ultimul episod se împarte în două părți. Prima parte este din nou o amintire ce arată copilăria lui White (Marry) și Black (Will). Episodul ne-a introdus foarte brusc în această amintire și ne-a bagăt pe gât încă din primele secunde o informație nouă și esențială de care s-a făcut abstracție până acum. Cei doi gemei fac parte dintr-o familie de oameni cu puteri psihice, însă doar Black a moștenit puterile părinților, White fiind un om normal. Am privit relația dintre cei doi dintru cu totul altă perspectivă. Cred că episodul și-a propus mai mult să justifice trădarea luiWhite față de Leo, și a reușit, într-un fel. A fost o spălare pe mâini. Însa asta tot nu-i scuză faptele. N-am să vorbesc acum în detaliu despre cele se se petrec. Încerc să ofer păreri și impresii, nu să povestesc episodul. Cert e că avem parte de mult White&Black shit la început. O chestie care mi s-a părut ciudată este atitudinea părinților celor doi. Băi, ce-i cu ei? Sunt prea perfecți. Genul acela de părinți foarte înțelegători și tot timpul binedispuși. Total nerealistă chestia asta. M-a cam deranjat puțin.

A doua parte este trădarea efectivă a lui White și planul Regelui Disperării pus în aplicare. Se pare că pregătește un nou război între lumi. Nu știm sigur ce. A fost o jumătate de episod foarte amiguă, din care n-am înțeles mai nimic. Credeam c-o să-i scoată ochii lui Leo, însă n-a fost așa. Avea doar nevoie să-i canalizeze puterile. Și totodată ne dăm seama că există o legătură mult mai strânsă decât pare între Leo și Rege. Secvența în care o împușcă pe White mi-a dat de gândit. Oare chiar a omorât-o? Hmmm! La cum am văzut că se comportă anime-ul ăsta e foarte probabil. Puțin seacă ciorba de imagini și poveste pe care ne-o dă la final. E o îmbârligătură de nedescris pe care nu știu cum s-o receptez. Cred că e inutil să-mi dau acum cu părerea. Aștept episodul final pentru că acela, sunt sigur, o să rezolve tot haosul creeat acum. Cel puțin la un nivel de înțelegere minimal. La cât de abstract e acest anime e imposibil să înțelegem totul până la final.

Un episod ce face cinste anime-ului. Nu pot să spui că-i foarte bun, nici rău. Pentru mine a fost un episod interesant. Așa l-aș numi.

P.S. Apreciez foarte mult referința făcută la Shakespeare prin numele de familie a celor doi genemi, Macbeth. Totuși, fiind o figură atât de iconică, mi se pare și puțin trasă de păr.

Cine vrea să vadă seria, o găsește pe Shinobi Fansub!!

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Animekirus - Animekirus