Posted by : Nekirus joi, 11 iunie 2015

Sunt super chill azi. Nici măcar nu sunt supărat. Adică e ok. Am să las deoparte în recenzia asta atitudinea anti-filler-flashback și o să încerc să mă concentrez strict pe episod. Oricum, sunt doar trei episoade din acest flashback. Apararent, la sfârșitul următorului episod o să revenim la acțiunea din manga.



Un episod care n-a fost rău. Mie mi-a plăucut. Cred că lumea n-are nimic cu episoadele astea propriu-zise. I mean, da, sunt chestii care le-am văzut și le știm deja, sunt în plus, nu aduc nici un aport narativ, sunt niște elemente pur comerciale. Oamenii n-au nimic cu ele. Ce enervează mulțimea de fani Naruto este că sunt niște episoade care se bagă peste canon (canon-ul fiind mereu perceput ca fiind o chestie mult mai interesantă). Mai ales că ne revenim după juma de an de filiere. De aici furie și frustrare. Acum, stând și gândindu-mă mi-am dat seama că am exagerat puțin în vehementa mea ieșire de săptămâna trecută. Dacă am stat juma de an după filiere mai pot sta încă trei săptămâni. Și-așa îs în sesiune și viața mea nu se învârte în jurul unui anime precum Naruto. Practic sunt într-o pasă în care mă doare-n pulă! Bipolar mai sunt. Așa m-am trezit azi, binedispus. Poate pentru că mi-am revărsat aseară toate angoasele și frustrările în articolul despre obsesia anime. Cine știe?

Prima parte a episodului a venit cu secvențe repetitive, sunt sigur că le-am mai văzut și-n episoadele anterioare. Din a doua parte, cea cu misiunea a început să fie mai interesant. Era mega-previzibilă chestia cu ambuscada, sau că misiunea e mai grea decât ar trebui să fie. Nici nu înțeleg de ce se chinuie să mai mascheze asta. Puteau să zică direct că: Vă dau o misiune de rang B!

Pot să prevestesc și finalul. În fond rolul acestui falashback este să arate relația dintre Obito și Kakashi, să ne ofere o introducere în viitorul lor teamwork. Probabil o să se reîntâlnească, o să lucreze în echipă și o să câștige. Gata. V-am spoilerit episodul următor. Ha ha!

Bine. Un episod simpatic. N-a avut nimic special, pur și simplu mi-am omorât 20 de minute din viață. Acum mă duc să dorm. Pa!

Cine vrea să vadă episodul o să-l poate viziona în cursul zilei de azi pe Shinobi Fansub

{ 4 comentarii... read them below or Comment }

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. cand pui urmatoarea recenzie la un anime?

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am murit. Ar trebui să-mi urmăriți pagina de facebook ca să fiți la curent cu noutățile. Momentan sunt în sesiune și am examene aproape zilnic. Din cauza asta nu prea mai am timp să postez nimic nou. Așa am să o țin până pe 26. Din 26 încolo promit că o să revin cu forțe proaspete. Dar până atunci, n-o să fiu prea activ.
    https://www.facebook.com/animekirus

    RăspundețiȘtergere

- Copyright © Animekirus - Animekirus