Posted by : Nekirus marți, 9 iunie 2015

Azi vin doar cu post-uri scurte. Nu-mi permite timpul să fac mai mult. Scrisul pe blog a ajuns pentru mine ca un fel de metodă de relaxare. E țigara pe care o fumezi între manualele și cărțile pe care trebuie să le asimilezi pentru exemene. 



Kekkai Sensen. Cine nu l-a văzut încă îi recomand să-l vadă. E un anime superb. În același timp e cel mai bun anime apărut primăvara asta. (Părerea mea) Episodul 10 este un episod care s-a axat mai mult pe comic, doar la final a devenit mai interesant din punct de vedere narativ.

În principiu tot episodul abordează montajul în paralel pe o structură acronologică. Acum să o spun pe română: Episodul nu este unul cronologic, evenimentele care se desfășoară nu merg drept pe axa timpului. Episodul începe cu sfârșitul după care se întoarce în timp. Pe deoparte îi avem pe Leo, Zed și Zapp care încearcă să găsească un loc normal unde să mănânce dar nu reușesc, și pe restul din Libra care rezolvă un caz. După cum ne-a obișnuit și veșnicul Quentin Tarantino cu structura lui acronologio-disipată, toate părțile dint-o poveste de întâlnesc la un moment dat. Așa a fost și-n cazul nostru. Tocmai când au găsit și ei un loc normal în care să mănânce, pac, apare datoria!!

Sfârșitul episodului a lansat mari așteprări pentru episodul de peste două săptămâni. De ce două săptămâni? Pentru că, o chestie care mă dezgustă și mi-a picat foarte rău venind de la acest anime, episodul următor o să fie o rememorare a tuturor celor 10 episoade de până acum. De ce-ai face asta? Mi se pare o chestie atât de tâmpită și de inutilă. Nu mai au idei? Atunci să facă seria de 11 episoade și gata. Nu înțeleg de ce ne bagă căcatu ăsta pe gură cu rememorarea evenimentelor. Dacă vreau să știu ce s-a petrecut mă mai uit încă odată la toate episoadele și gata.

Mă rog! O să fac abstracție de acest lucru tocmai pentru că-mi place anime-ul ăsta așa de mult. 
Oare o să-i fure White ochii lui Leo? ... Hmmm! Abia aștept să văd. Prietenia lor e într-un punct foarte sensibil acum. Mi-aș dori să văd mai multă hotărâre din partea lui Leo. Posedă o putere incredibilă dar e prea pămălău ca să facă ceva.

Nu a fost un episod excelent, dar a fost foarte comic. Am avut multe discuții cu diferiți oameni legat de anime-ul ăsta și de ce cred eu că e cel mai bun dintre cele apărute recent. Mi-au sărit în cap puștani de 10 ani, cocalari, chiar și încuiați de 18-19 ani care nu-și știu încă argumenta părerile. Nu o să mă pun să zic acum de ce prefer eu Kekkai Sensen, o să fac asta în recenzia de final. E adevărat că în comparație cu Owari no Seraph sau High School DxD anime-ul ăsta nu e chiar așa interesant, dar eu când mă uit la un anime încerc să-l privesc obiectiv, nu subiectiv. Mă uit la el ca un întreg. Nu doar la poveste. Trebuie să învățați să faceți diferența între un anime bun și unul care vă place. Și eu am văzut anime-uri care nu mi-au plăcut dar le-am considerat bune și anime-uri pe care le-am adorat dar am recunoscut că-s un gunoi ca și calitate. Bun. Mă opresc aici.

Cine vrea să vadă episodul, încă nu-l găsește pe Shinobi Fansub. O să apară el, cândva.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Animekirus - Animekirus