Posted by : Nekirus vineri, 5 iunie 2015

4. Erau 4 anime-uri de care m-am apucat primăvara asta. Pe primele două le știți (Owari no Seraph și High School DxD Born), acum a sosit timpul să-l aflați și pe cel de-al treilea, Kekkai Sensen. Acesta este și anime-ul meu preferat dintre cele 4 apărute primăvara asta. După părerea mea poate să concureze de la egal la egal cu coloșii sezonului trecut. (Kiseijuu și Tokyo Ghoul).



Bon, îmi place la nebunie anime-ul ăsta. Îmi place pentru că este un anime puțin mai elitist, de nișă. Pubicului puțin ”needucat” îi creează un sentiment de disconfort tocmai din pricina asta. Este ca o carte foarte bună, adică greu de înțeles. Povestea e vaga, complexă și foarte ambiguă, iar anime-ul nu pune accentul pe poveste ci pe imagine, montaj și alte elemente care țin de limbajul cinematografic. Mă opresc aici cu descrierea. O să vorbesc mult mai amănunțit despre asta în momentul în care îi voi face o recenzie completă. 

Episodul cu numărul 9 este printre primele episoade care ne aduce o mică lămurire narativă. Aflăm mai multe despre trecutul lui White și Black și despre cum a ajuns Black să-și împartă coprul cu Regele Disperării. Episod plin de acțiune, lupta celor din Libra contra acelui vampir a fost epică. Mă întreb ce s-ar face fără Leo, dacă n-ar fi el să vadă numele vampirilor nu cred c-ar putea învinge nici unul.

White este pusă într-o situația foarte dificilă. Oare o să încerce să-i fure ochii lui Leo? Hmmm! Situația devine din ce în ce mai simplă și complicată în același timp. De ce spun asta? Pentru că începem să primim lămuriri în legătură cu povestea, deci practic asta ar trebui să simplifice lucrurile pentru noi. Însă cu cât aflăm mai multe cu atât ne dăm mai mult seama de cât de bine e înnodată povestea asta.

Imaginile au furat ochii ca în fiecare episod iar montajul accelerat a dat o atmosferă aleră și specifică poveștii care începe să prindă contur. Un anime genial și un episod care-i face cinste. Cine nu s-a apucat încă de seria asta o recomand cu mare căldură. Asta dacă aveți dispoziția necesară pentru a vedea ceva diferit de anime-urile cu care sunteți obișnuiți. Pa!

Seria o găsiți tradusă în română pe Shinobi Fansub

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Animekirus - Animekirus