Posted by : Nekirus duminică, 31 mai 2015

Ziceam în postarea anterioară de recenziile de întâmpinare. Aceste recenzii se folosesc doar pentru a prezenta anime-ul și o idee generală pe care mi-am făcut-o despre el. Aparent, după multă bătaie de cap din partea unor persoane am hotărât să mă uit și eu la Ao no Exorcist. Un anime pe care îl am vizor de 2 ani, însă nu am apucat să-l văd până acum. Precum spune acea vorbă: ”niciodată nu e prea târziu”, am decis să-l văd acum.



Anime-ul are un pachet full: 25 de episoade, OVA-uri, Specials, chiar și un film. Deci am mult material de urmărit. Am terminat primul episod de 10 minute și deja mi-am făcut o primă impresie. Voi vorbi scurt și la obicet. Seria a fost creată de către o tânără mangaka pe nume Katou Kazune și se bucură în continuare de mare succes și popularitate în rândul fanilor.

Povestea se învârte în jurlui lui Okumura Rin și a fratelui său geamăn, Yukio. Aceștia au fost crescuți la o mănăstire de călugări care sunt și exorciști. Situația devine delicios de ironică în momentul în care Rin află că e fiul lui Satan. Vestea ce-l dă total peste cap îl  împinge să vrea să devină un exorcist, adică să se opună total firii sale. De aici vă puteți și voi da seama de întorsătura nebună pe care lucrurile urmează s-o aibă.

Primul episod nu a fost deloc rău, am avut parte de acțiune, am fost introdus în poveste și am cunoscut mai bine personajele. Îmi plac îm mod special personajele lui Rin și a preotului de la mănăstire. O remarcă e relația lui Rin cu Yukio, fratele său. Pe când Rin e un derbedeu ce mereu se bate și intră în belele (specific firii lui de fiu al satanei), Yukio este fratele responsabil și studios care ajunge la o universitate foarte bine cotată. Un lucru pe care încă nu-l înțeleg, și sper să mă lămurească seria pe parcurs, este cum pot fi Rin și Yukio frați, însă doar Rin e fiul lui satan. Nu exculd posibilitatea ca cei doi să nu fie frați de sânge. Mă rog...



Ca o concluzie, o serie antrenantă, cu o idee interesantă, comedie, personaje bine construite. Abia aștept să ajung la episodul cu numărul 2. Am să revin cu o analiză amănunțită a acestei serii după ce o termin, plus încă una pentru film.

Dacă sunteți interesați să urmăriți seria o puteți găsi și pe asta tot pe League of anime.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Animekirus - Animekirus