Posted by : Nekirus duminică, 31 mai 2015

...un tânăr plictisit. Bine, nu era chiar așa de plictisit. Adică nu era un loser fără viață socială care stătea toată ziua în fața laptop-ului și se uita la anime-uri. Nu nu. Era un om mișto cu  multe idei și păreri. Așa ... Nevermind. Iar într-o zi, acest tânăr chipeș și plictisit s-a gândit: ”Băi, io-mi bag pula! Ce pizda mamii mă-sii îmi pierd eu vremea degeaba pe tot felul de site-uri de rahat, cu oameni de rahat? Hai să fac ceva cu viața mea virtuală. Da ce? ...*gândește gândește* ... Asta-i mă! Îmi fac blog, bag pula!!”

Și așa tânărul a hotărât să-și fac un blog pe care l-a numit animekirus.

Bon. V-a plăcut povestea? Nici mie, e cam seacă. Bună! Eu sunt Nekirus și bine ați venit în palatul meu mov. Am ales acest aspect ”aproape gay” pentru blog deoarece trasmite o stare chill, de relaxare și nu te fute la ochi când încerci să urmărești ceva. Urăsc blog-urile sau forum-urile cu acele culori puternice ce-ți dezintegrează retina în două secunde.

Ce vreau să fac cu acest blog? În principiu vreau să vorbesc cât de multe pot și știu despre anime-uri. De la idei, știri, teorii, până la recenzii super complexe și bine argumentate. Am dorit să-mi fac un locșor doar al meu unde să-mi pot exprima ideeile într-un mediu lipsit de retardați. (cel puțin așa sper) N-o să stau să mă prezint acum în primul post. Cine e interesat de mine și de ceea ce vreau eu să fac cu blogul acesta poate să acceseze pagina Cine-i ăsta?  unde despre asta vorbesc.

Dulce România, vreau să știi, că de acum încolo blogul animekirus a fost lansat. Sper să ne simtem bine! V-am pupat!

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Animekirus - Animekirus